Lee JongHyun Instagram update
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : یک شنبه 2 / 5 / 1394
نویسنده : Setayesh

ترجمه:من بارون رو دوست دارم~~~~~




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: CN BLUE , News , Pictures , ,
برچسب‌ها: Lee JongHyun Instagram update ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Lord Okashi در تاریخ : 1394/5/6/2 - - گفته است :
بازم خیلی عالیه که یه استاد خوب پیدا کردین !!
امیدوارم خیلی زود حرفه ای بشین و به مهارتی که می خواین برسین !!
پاسخ:ممنون ^____^

<-CommentGAvator->
Lord Okashi  در تاریخ : 1394/5/5/1 - - گفته است :

وااااااای ، پس یه جورایی شبیه من بوده !!
مرسی !! منم همینطور !!
شما الان چه نوع گیتاری می زنید ؟
من بدون این که آکوستیک یاد بگیرم یه راست رفتم سراغ E-guitar چون از قبل سلفژ هم بلد بودم کارم سریعتر پیشرفت !! می ترسیدم اگه اول برم آکوستیک دیگه به E-guitar نرسم !!!
پاسخ:کار خوب شما کردی اول رفتی سلفژ بعد سبک مورد علاقت من چون تو شروع ناشی بودم یکسال سر کلاسیک پیش یه مربی رفتم که زیاد خوب نبود بعد رفتم پیش یکی بدتر خلاصه دوسالم به فنا رفت الان دوسال پیش یه استاد راک میرم که کارش عالیه سبک هارو برام سوا نکرد سریع رفتیم سر اصل مطلب تو همه زمینه ها با هام کار کرد


<-CommentGAvator->
Lord Okashi  در تاریخ : 1394/5/3/6 - - گفته است :

واااای ، چه عالی که دو تا ساز بلدین !!
من وقتی کوچیک بودم پیانو میزدم ... الان یه مدته که گیتار برقی رو شروع کردم ولی هنوز خیلی مبتدی ام !!!
چقدر خوب میشه اگه ما هم بتونیم مثل CNBLUE سازهای مختلف رو بزنیم ، مگه نه ؟
پاسخ:ممنون خانومی ×: خود یونگ که تعریف میکردش از گذشتش میگفت که سه سالش بود مامانش بهش پیانو رو یادش داد تو نوجونی هم گیتار رو شروع کرد به یاد گرفتن آره خیلی خوب میشد ((:

خیلی خوبه گیتار الکتریک رو شروع کردی من طرفدار پرپاقرص  الکتریک و آکوستیکم (:


<-CommentGAvator->
Lord Okashi در تاریخ : 1394/5/2/5 - - گفته است :
واااااااااااای، چه عکس فوق العاده ایه !!!
خیلی Kakkoii دسو !!!!
منم می خوام مثل جونگ هیون سان گیتار بزنم !!
پاسخ:واقعا شماهم دست به سازی منم هستم گیتارمی زنم و پیانو رو هم تازه شروع کردم موسیقی علیه مخصوصا از نوی سی ان بلوش


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!